lördag, april 20, 2013

Barmetal

 å denna t-shirten
Fick detta snygga linnet, Dom kommer från barmetal Jimmie e sponsrad där ifrån så jag får också lite kläder ibland det e ju hur bra som helst hihi!! just detta märket ska vara med på en speciell grejj som jag inte kan säga än :) men det är en väldigt stor grej för mig om det blir så :) jag mår faktiskt bättre redan! kanske kan få börja jobba på hundskafferiet igen jag pratade med Ali idag han e så jäkla snäll verkligen inte som en chef mer som en vän å det tycker jag man ska vara! hatar människor som ska bestämma över andra! Gå in å kika på barmetals sida finns hur mycket som helst där! and I LÖVE IT
Dom är jätte mjuka i tyget långa och stretchiga å så är ju dom sjukt snygga!
                                                            http://www.barmetalclothing.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar